pengikut yang setia

like ?

Tuesday, 10 January 2012

awak gedik

sayang ! awak jahat . kena kan saya kn . awak tipu .
saje je kn . eeii . geram thu taa . awak ugut saya  :'<
awak kata . esoknye awak nk balik kem .
awak thu saya sdey dapat thu awak akn balik kem . saya tabuleh terima sebab awak masih sakit .
awak thu ta saya miss awak gile . tapi awak da prgi tngal kn saya agi .
sayu thu ta . rupe-rupenye itu semua tipu . awak kne kn saya :'< awak gedik !
saya gembira dapat thu awak takan tingalkn saya kt sini . walaupon da seminggu awak dekat kem .
awak suke buat saya mcm neyy . HEe tape ye sayang .
pape pon awak da balik . jage kesihatann . mkn ubat tu smpai abis k .
LOVEYOU

kesian dia

saya dapat thu awak sakit . awak thu (?) saya risau gile . awak tu kne jage kesihatan . saya sdey thu taa . awak tu degil ! tanak jage kesihatan .  kadang-2 buat saya mara . err ! nasib saya sayang awak . mamam ubat tu smpai habis ye sayang .
nanti awak da ta sakit . jage kesihatan tu k .
hope u cepat smbuh ye sayang .

Friday, 30 December 2011

hari trakhir

ya allah . knpe setiap kali mesti gugup ? mesti resah . knpe (?) knpe ya allah ?
knpe aku takot khilangan dy . knpe ? setiap kali aku tidur mesti aku takot . mesti trpikir . aku akn tetap meghadapi masa itu . hari itu tetap akan datang .
knpe kau prgi tngalkn aku . setiap kali aku ingin di brada di sisi aku . knpe b?
hari ini last kite jumpe  (?) pasni kite da tadapat jumpe . tadapat guraugura .
saya ingat lagi kata kata awak . " DYOWANK SEMUA TA SAYANG B . TAPAHAM B.
B G PLKN BRU DYOWANK SUKE '
bukan gitu wak . saya sbrnye tanak awak pergi . saya sayang awak .
esok (1.1.2012) saya tabuleh teman awak . saya minx maap sangat-2 . saya tanak tngok muke awak untuk hariitu .
saya tasangup nak tngok muke awak , saya tasangup.  takot tabuleh kawal perasaan .
i love you damm much !

Sunday, 25 December 2011

five day only

mm . pejam celik pejam celik . pasti akan tiba waktu nye . sdey nye . dia da nk tngalkn aku . cume ada lima hari je sayang kn . pas nei sy da tadapat tngok muke awak . tadapat sakat awak .
cume pic awak je menemani sy , setiap kali sy rindu awak .
handfone (?) tabuleh bawak kn .
mm . tape wak . ble kt sana . tamau nakal-2 ye . jage kesihatan taw sayang .
ingat ye owank kat sini selalu menanti kpulangan awak . ble awak free . jgn lupe call sy ye .
sy akan sentiase menunggu pangilan awak .

Saturday, 24 December 2011

men bowling


yeah sayang ! saya dapat curi snap pic awak . heheh . sory sayang .
curi snap pic awak . saya curi snap , coz nak masuk blog saya . kenagan sbelum awak pergi tngal kn saya selama 2bulan lebih .
AYOYO :) pro jugak ye awak men bowling lawan dngan mak mentua awak .
HEHEH :D kelakar gelagat awak men bowling tady .
kata saya " KALAU MASUK LONGKANG BALIK JALAN KAKI "
kata awak : "OKE , DEKAT JE  . NK B KNE CULIK KE"(?)
hehe . shpe nk culik awak sayang (?) jumpe saya dulu . oke (?)
last-2 awak menang ye . taniah mucuk . next time kite lawan lagi ye <3

Saturday, 17 December 2011

berskype dngan si dia


BUDAK GEDIK
hi hi ! tng skype dngan buda gedikk  sowank neyy . yeah :D dy posing mcm buda kecik kn(?)
 atoto cute la sayang :3
snap pic . posing laju je kn mucuk bby sowank neyy . mcm girl-2 laa sayng . cannot go .
AYOYOYO <3
I LOVEYOU LAA !

Friday, 16 December 2011

I MISSYOU :'D

awak . saya miss awak . awak text saya , awak kata . "YANG SAYA NEY DA LUPE DEKAT AWAK "
ta sayang , saya talupe awak . saya bz sangat tady jage adik sedara saya . fone saya dekat mak .
. saya minx maap ye . saya ta segaja buat macam tu dekat awak . buda kecik tu nak dngan saya .
saya kne jage dy , awak jangan risau ye .
saya sayang awak sangat-2 . saya ta thu nk cakap mcm mne agi . saya ta paksa awak prcaya saya .  itu trpulang awak , awak buleh menilai itu sndiri .
dan saya ta lupe awak sayang . saya takan lupe awak . saya sentiasa ingat awak . sentiasa trpikir pasal awak .
dan sntiasa nak awak di samping saya .
awak da talama dekat kluang kn sayang . ad bape hari lagi je awak akan pergi tngal kn saya dekat sini sowank-2 . ble awak dekat sana hati-2 ye . saya akan tngu kepulangan awak .
I MISSYOU ALOT <3