pengikut yang setia

like ?

Friday 30 December 2011

hari trakhir

ya allah . knpe setiap kali mesti gugup ? mesti resah . knpe (?) knpe ya allah ?
knpe aku takot khilangan dy . knpe ? setiap kali aku tidur mesti aku takot . mesti trpikir . aku akn tetap meghadapi masa itu . hari itu tetap akan datang .
knpe kau prgi tngalkn aku . setiap kali aku ingin di brada di sisi aku . knpe b?
hari ini last kite jumpe  (?) pasni kite da tadapat jumpe . tadapat guraugura .
saya ingat lagi kata kata awak . " DYOWANK SEMUA TA SAYANG B . TAPAHAM B.
B G PLKN BRU DYOWANK SUKE '
bukan gitu wak . saya sbrnye tanak awak pergi . saya sayang awak .
esok (1.1.2012) saya tabuleh teman awak . saya minx maap sangat-2 . saya tanak tngok muke awak untuk hariitu .
saya tasangup nak tngok muke awak , saya tasangup.  takot tabuleh kawal perasaan .
i love you damm much !

No comments:

Post a Comment